Torsdag fylld med våran planet, matte, farmakologi och bakterier

Ja. Idag har jag försökt göra lite nytta och plugga, men det blev lite svårt eftersom jag fick hem min efterlängtade "Planet Earth" box:) Har sett två avsnitt och det är så bra! Så snyggt filmat.
Sen emellanåt så har jag gett mig på matten, förstår typ uträkningarna som facit ger i boken, men när jag ska försöka mig på själv så blir det då bara gröt av det hela:/ men får väl hoppas på att det börjar klarna snart:)

Har även repeterat famakologin lite grann och ska nu ge mig på om bakterier, typiskt nog så har jag börjat känna mig lite krasslig. Hällt i mig massa god-apelsin-juice och te för jag har INTE tänkt bli sjuk nu. No way!

Träffade Sofi och Bella idag också:) Kul att träffa tjejerna när det inte blir så ofta nu:S att då bara iaf få hinna stå och prata är då guld värt:) Vet inte riktigt vart Johanna Panna håller hus, säkert i Umeå;P

Idol var ikväll, från våran kära stad! Det var ändå många som var bra, men några som lät liiite för mycket norrländska när dom sjöng:P Tyckte om den där killen från Piteå som sökte för andra gången, hoppas det går bra för honom:)

Imorgon ska jag träffa familjen Roos-Andersson igen :) Var så länge sen jag såg dom! Kommer bli jättekul:D Hoppas Anton mår bättre :) Sen så ska Johanna dra med sig hennes föräldrars utbytesstudent som går Samhälls på Kaplan (!) så jag ska diskutera lite samhällstjafs med hon så kanske jag också få träna på min väldigt dåliga tyska:P

Och på lördag blir det surströmming och fotbollskväll med Ida och Malin! Längtar längtar längtar efter att få se fotboll igen! Och få förhoppningsvis deras bilder så att jag kan utöka mitt album lite grann, då min kamera fick för sig att lägga av då jag helst ville ha den :S

Ja, nu ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: bella

guld värt att träffa dig också om bara för en stund. Förresten så är du jättesöt i luggen du har nu! och ditt hår är jättefint.

2007-09-07 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0