trött

ah är typ helt död i kroppen och huvudet. De människor som klarar av att plugga samtidigt som de jobbar ganska mycket är helt fantastiskt otroliga! Det här är enda gången som jag jobbat sen skolan började om och trodde fan inte att jag skulle idas ta mig upp ur sängen efter att ha vilat en halvtimma efter skolan:P

Men väl på jobbet så var det kul fast stressigt:) Att ha en fikarast var ju bara att drömma om när vi var tre vikarier och som inte varit där så mycket. Men som tur är så var dom jätteduktiga och mördade mig inte när jag sprang omkring "hur var det man gjorde med han?" "vad ville hon ha?" haha fan har inte varit där på evigheter:P
Och så har vi otroligt snälla jobbarkompisar som ringer och hör om vi vill ha hjälp:)

Sen fick jag se Idol när jag kom hem, och mina favoriter gick då vidare :) Kommer bli ett roligt Idol-år tror jag:P

Nu ska jag sova!

Marko..

..Paulo

haha fan minnen:P

Kommentarer
Postat av: bella

haha ja dom är helt otroliga faktiskt! usch jag klarar inte ens av att jobba utan att plugga hahaha:P så du vinner ;)
Kan man inte preliminär (stavning?)boka dig nästa helg nån kväll? Och så vidare alla kan dra en fest hos Sofi med hennes nya singstar? :P

2007-09-22 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0