X pengar fattigare men kläder rikare:)

Kom nyss hem från min kära farmor i Piteå där jag träffade min farbror, kusin och farmors syster. ROLIGT:) Jag och Ida sprang på stan, köpte 6 nya tröjor och vetefan hur mycket pengar som försvann, vill helst inte tänka på det;P

Nu kommer det andra dilemmat, vafan ska jag ha för nåt till bion?  Ska med Ida och Malin på stan, äta och sen gå på bio. Självklart, när det gäller oss, så vill ingen bestämma vilken film vi ska se så vi lär ju märka ikväll vilken det blir:P

Snart kommer min skjuts så måste börja hitta kläder:P

Hojt Hojt!

Kommentarer
Postat av: bella

hehe dagens i-lands problem "vad ska jag ha på mig" vi är allt knasiga. jaja.. Annars får du väl sova hos nån a-torpare. du har ju 3 :P men du kanske trivs bäst att sova hemma! då kan du ju köra nykterist style :P

2007-09-22 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0