4 styckna 5.00-mornar kvar.

Shit. Dagen som kändes väldigt långt borta för ett halvår sen är snart här. På tisdag jobbar jag min sista dag på sjukhuset. 
Det är bara arbetet som är som ett medelstort grått moln på min himmel just nu, har inte lika mycket panik som för en vecka sedan, kan bero på att jag ägnat ganska mycket tid de senaste dagarna åt att skriva på det, det mesta som är kvar nu är att skriva från litteratur, sammanfatta mycket plus att fila på omv. åtgärderna lite grann.

Måste säga Mon, att du verkar ha en radar som känner av när jag behöver lite uppmuntran. Fick idag, när jag kom hem med huvudvärk och huvudet fullt av latinska termer, med vetskap att kvällen skulle gå åt till att fortsätta plugga, ett brev från England! Ett långt brev dessutom. Det var jätteintressant och peppande att läsa :) Det är otroligt kul att få ett vanligt brev, nu när vi lever på 2000-talet då man endast har tid att skicka via internet. Väldigt uppskattat.

Nej, nu ska jag fortsätta plugga, har en cola och lite godis i beredskap (när man skriver en 20-sidors uppsats är det tillåtet att ha lite gott till).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0