En grå helg, som resulterar i en färgfylld söndag kväll.

Nu har jag suttit princip hela dagen med mitt arbete, och tro det eller ej, men jag är nästan klar! Har bara lite saker att ta reda på imorgon och skriva in, sedan är det finished. Yay! Känns så bra att inte behöva oroa mig för detta över lovet, och bara kunna njuta av julen. Jag tror att vi har verkligen chockat föräldrarna i detta hus, då tre ungdomar har suttit största delen av helgen med skolböckerna. Vi är en väldigt spännande familj ;) Är nästan lite stolt.

Nu ska jag ta mina fyrkantiga ögon (vad blir dom annars efter att ha suttit nära 9 timmar i sträck framför datorn?), och ta mig en mandarin, en dusch och en bok. Eller kanske se Parlamentet innan? Bra idé. Nu när det inte är något Bones ikväll. Suck.

Ha en trevlig fortsatt söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0