Lucia.

Glad Lucia, eller trevlig Lucia, eller merry Lucia. Det är en väldigt händelsrik lördagskväll här i huset. Jag, broder och hans flickvän har alla suttit på varsitt håll med skolböcker/datorer och pluggat. Vissa har haft mer självdisciplin än andra, jag prioriterade en tur till Maxi (där jag fick en flyglektion btw) och en stund framför TV:n som visade Harry Potter. Sedan fick jag dåligt samvete av att se M. och S. vara duktiga, så nu hamnar jag framför datorn och böckerna igen. Känns ändå ganska bra med detta arbete, eller jag har mer grepp om det nu. Nöjd blir man ju som känt aldrig. Förhoppningsvis blir jag relativt klar imorgon, bara några småsaker att kolla upp på måndag och fylla i, sedan är det finished. Nice.

Måndag och tisdag kvar på praktiken. Så tisdag kommer vara en otroligt härlig kväll, då jag borde vara klart med allt. Om det är så här härligt väder blir det en lååång promenad (med stabilare skor).

På onsdag ska jag nog in till stan för att kanske få träffa B. och sedan träffa lillebror för att köpa julklappen till våra päron, och då är jag klar med alla julklapparna för i år. Nöjd över att inte vara ute i sista minuten som vanligt :)

Nu ska jag fortsätta plugga medan jag fortfarande har den här energin.

Kommentarer
Postat av: Monika

Många kodnamn på personer! Har du börjat hänga med CIA? :P

2008-12-14 @ 18:16:21
URL: http://smathsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0