Ett steg i rätt riktning

Jag har börjat inse hur oimpulsiv jag är, vill planera varenda liten grej, helt ... tråkig. När man t.o.m. börjar planera om man har tid att vara sjuk så borde man göra något drastiskt med sitt liv. Och vilket tillfälle jag fick idag. Dom ringde från VC här i Kåge, och sa att det fanns en tid tio i tre hos tandläkaren. Genom att gå emot allt jag känner till så sa jag "Jag kommer" ;)

Okej, inte vidare dramatiskt, men ett litet steg för mig:)

Nu tillbaka till böckerna och stroke.


Kommentarer
Postat av: ako

Bra jobbat Erika! you go girl!!

2008-02-26 @ 18:10:40
URL: http://akopako.blogg.se
Postat av: Monika

härligt! äkta spontanitet!

2008-02-27 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0