Klar:)

Sitter på bussen och myser efter att äntligen klarat kliniska examinationen. Börjar bli väldigt less på att min nervositet förstör saker. Den var nära att förstöra det här för mig. Mina uppfattningar av läraren har verkligen gjort en u-turn. Var så nervös när jag skulle sätta steril kateter, att allt bara gick fel. Läraren förstod det, sa att hon trodde jag skulle klara det om jag bara gick ut en halvtimme, medan en annan hade sin examination, så fick jag göra om. Så snällt :) gick mycket bättre sen:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS till den sterila katetern :D

2008-02-13 @ 21:05:56
Postat av: Caroline

Grattis! Härligt! Vet du hur det har gått för alla? Hoppas det gick bra för alla. Jag fick CVK. Godkänd :)

2008-02-16 @ 22:05:29
URL: http://ahlbackcaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0