Hmpf.

Kom in idag, stolt över att ha gått drygt en halvmil i 17 minusgrader, satte mig framför TVn och började se på skidtävligen. Helt plötsligt börjar de tävlande att åka uppför en slalombacke, som jag aldrig ens skulle åka nerför!
Vadå prestationsångest när svenskan, lika gammal som mig, vinner allt:P Bra gjort, men tycker inte riktigt att man kan ha alla sockar i lådan om man ställer upp i en sån tävling. Men roligt att se på:)

Nu ska jag gå och läsa lite innan det blir dags att förbereda middagen. Jäklar, jag har snart lagat mat, tre ggr/dag i en vecka. Och ingen har blivit matförgiftad ännu! Igår blev det en indonesisk wook som smakade mycket kinamat, jättegott. Idag ska jag göra en kycklingwook:) Mums.

image79

Kommentarer
Postat av: joois

hehe erika du är verkligen såå duktig!! :)
Oj Oj Oj..:)
Vill du lkomma till umeå näst nästa helg föressten..:)
Kraam

2008-01-08 @ 19:13:27
Postat av: jooi

jo föressten det var dig hon pratade med hähä ;) jo jag vill ha en sån kamera men dom kostar typ 7 tusen :S:S

2008-01-08 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0