Sista januari, snart februari...

... och väntar på mitt efterlängtade bokpaket. Egentligen har jag inte råd att lägga ut så mycket pengar på böcker, men  det var ett impulsköp. Bättre än att impulsköpa godis iaf;)

Senare idag ska jag träffa Johanna och Bella :D Inte träffat Johanna på evigheter, sen hon tog sitt pick och pack och flyttade till Umeå;P

Fredag imorgon:D Skola till kvart i två, förhoppningsvis hinna hem med tvåan, sen fara in med halv sexan för att tillbringa kvällen på KTC. haha.

På lördag blir det överaskningsfest för Roos, väntar bara på att hon ska berätta vilken tid vi får komma;) Blir roligt, jag och Malin dom enda nykeristerna antar jag, utgång Balzac. Kul:D

Här är en video jag hittade, tillägnat till my dear friends, Ida och Malin. En video med Johnny Depp, och soundtrack Cher, kan det bli något annat än bra?:P (- brittisk sticka)



Nu ska jag ta och pallra mig ut och gå lite:)

Kommentarer
Postat av: joois

HHAHA hahahaa va fan äre där för en video haha ahahah..oh gud vad jag skrattade ;)..nästa helg föressten kommer jag nog också hem dock kanske på söndagen men..:Dallt bra annars dåe?=)

2008-02-06 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0