Skogstokig

Händer inte så myche i mitt liv just nu, jobbar, TV, läser, äter, sover... Mycket intressant.

Planerar för fullt hur januari >2009 ska bli men hur lätt är det att veta? Hrmm.. Har iaf bestämt mig till 98% så det känns skönt :)

Håller annars på att gå skogstokig då min favorit webbsida är nedlagd för ?? länge. Inte så lätt att veta, måste vara jobbigt att försöka fixa den med ett gigantiskt tryck från användarna. Hur lätt är det nu att prata med vänner som ligger antingen -9 h el. +5 h. när man även har ett arbete att sköta? blaaa!

Längtar till nästa helg, då det blir Umeå:D Vart orolig över busstrejken, men tur att Johanna har snälla vänner som man får åka med:)

Ska snart ut och cykla och det är bra det, får avreagera mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0