Solen tittar återigen fram

Jag som trodde att sommaren skulle kännas lång och ganska händelselös, då jobbet kommer ta upp mycket tid, men nu är det mycket ljusare, bildligt och bokstavligt talat.
På lördag blir det fiske uppe i Sandfors, och på kvällen middag i Kåge med tjejerna och lillkillen:D 
Sedan, nästa lediga helg, så bär det av till inflyttningsfest i Umeå, då jag får förhoppningsvis träffa mina flickor, Johanna och Bella. :D Längtar! Då vi nästan aldrig träffas nu av olika anledningar, bl.a. för att någon tog sitt pick och pack och flyttade till Björkarnas stad ;) 

Sedan finns det mindre, men underbara saker, som t.ex. att mina efterlängtade kläder kommer snart, jag har hårddisken på DVD:n full med timmar av underhållning, och nu verkar det som att man äntligen kan sitta ute i solen och läsa de böcker jag laddat upp med.

Väntar med spänning om min vän kommer in på sin utbildning, dock med blandade känslor över att hon kanske flyttar till Finland. Varför Finland, varför inte Gotland?;P Men räkna med en ev. roadtrip till Finland :P

3 Oktober är också något att se fram emot, och sen alla framtidsplaner:D

   
Johanna, Sofi, Bella       Johanna                      Ida, Malin, Monika
Vänner för alltid - som alltid kommer finnas med mig, no matter what <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0