The Dark Knight

Ja.. vad händer? Har nu under ett tag känt mig väldigt rastlös och vill ta första bästa flyg någonstans. Vill fara och se andra länder, komma till andra kulturer. Att rastlösheten är starkare just nu kan bottna i att päronen är i London och min bror nyss har bokat en enkelbiljett till Irland. Irland! Mitt land! Man kan ju drömma och hoppas på att kunna fara och hälsa på honom medans han är där, men om man ska vara realistisk så är det inte så troligt att jag kommer att hinna det. Men jag har planer på att fara dit, själv om jag så måste, och resa runt. Något att se framemot, och hoppas är att jag, Ida och Malin pratar om att försöka spara pengar och ta en sista-minuten i vinter, över nyårs eller dyl. Vi ser även framemot att göra en liten roadtrip veckan efter att vi slutat jobba :) Och att träffa Frida, "Kuddri", som kommer hit nästa vecka :D:D Vi pratade med henne i telefon igår och det slog oss att vi har inte ändrats ett dugg. Hahaha om det är bra eller dåligt vet jag inte :P Ca. tre år sedan vi fyra träffades sist. Shit.

Igår var vi och såg "The Dark Knight". Verkligen en jättebra film, och Heath Ledger gjorde en fantastisk sista roll. Nu blir det för mig att ha Batman-maraton, då jag aldrig tidigare har sett en Batmanfilm, men blev då inte besviken på den här.

 

Nu ska jag återgå till dokumentären om tidernas bästa skådespelare, ingen kan ana vem det kan vara ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0