8 Juni

Vet ej hur detta inlägg blir, då jag är helt nyvaken efter att bara ha sovit X antal timmar (vågar inte sova längre, då jag måste upp runt 3 tiden imorgon/inatt:P).
En kort sammanfattning då.
Onsdag: Då kom äntligen det efterlängtade sommarlovet. Sjukt skönt :) Nothing but possibilities :) Tror att detta sommarlovsfirande tog guld i patetiskhet att fira det, ensam hemma, 1 cider och Harry Potter film. Haha men he var nice:D
Torsdag: Min käre vän Johanna tog studenten, så traskade iväg dit för att träffa henne utanför kyrkan. Grattis igen:D Sedan åt jag smörgåstårta med nästan hela familjen, men min storebror var med och det var kul att träffa honom igen, det var ett tag sen:)
Fredag gick åt till att städa mest. Sen på kvällen for jag, Johanna Re, Johanna Roos och Anton på Cirkus Brazil Jack. Tyckte om allt förutom clownerna. Inte min typ av humor.
Sedan for jag och Johann Re hem till mig och såg film , trevligt:) Måste ju passa på att träffas när hon väl är i Skeå :P
Igår: Lugn och skön dag. Planterade lite blommor, läste böcker, såg film, såg fotboll (Kunde ju inte missa Portugal. Men saknar Figo..)
Idag: Blir ytterligare en lugn, skön, något trött dag. Kanske en promenad, läsa lite mer, se mer fotboll och sista minuten-packning. Checklistan är nästan klar, bara smågrejer kvar nu :)
Imorgon: Flyg från Falmark 6.20, Flyg från Arlanda 11.10, Buss till Brighton 15.40. 17.45, Framme. Blir stressad av att bara se tiderna :S Men det går säkert bra. Det är ju inte precis så att det brukar hända mystiska, oförutsägbara saker när jag, Ida och Malin ska iväg någonstans.. Neej då.


Kommentarer
Postat av: Johanna

om jag inte hinner säga innan du åker så säger jag det nu. Ha det så sjukt kul och jag är så grymt avis på er :D Oroa er inte för tiderna, det ordnar sig alltid! Försök hålla bloggen eller djungeltelegrafen något uppdaterade om vad som händer i världen! Många kramar

2008-06-08 @ 14:45:06
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0