Lördag

Gårdagen var trevlig. Som Indiana Jones fan så måste jag säga att jag inte riktigt tyckte att filmen levde upp till förväntningarna, men helt klart sevärd! Intressant, delvis spännande story, Ford lockade till skratt men måste nästan säga att jag tyckte att Shia tog över rollen som fick mig att skratta mest :S Karen Allen var sig lik, något åldrad, men man kände då igen Indianas gamla kärlek.

En rolig sak var när Shia framställdes som en ung Marlon Brando i sin entré, ett bra sätt att få min uppmärksamhet;)
 



Efter filmen blev det Olles, pratade och spelade bort en hel tia :| Roligt att få kvalitetstid med vännerna så där:) Kvällen slutade runt ett-tiden, och vi tre som for då var verkligen trötta. Starkt av Malin att vara chaufför, tack så mycket:)


Blev väckt av en något butter lillebror som kom kl. 10 och skakade om mig och gav mig telefonen, det var jobbet. Så dagen började då, gick ner och åt frukost, sen iväg till affären och blomsteraffären för att göra i ordning för mors dag. Köpte en fin bukett och ingridienser till chokladtårtan som ska serveras imorgon. Tillbringade sedan de följande två timmarna att försöka göra som receptet sa, men blev nog min egen variant av tårtan;) Får se om den smakar bra iaf, är kanske inte den vackraste att titta på :P

Nu ska jag ta och läsa den underbara boken...
 Längtar, drömmer, hoppas:)



Kommentarer
Postat av: malin

Aha du har börjat gilla shia:) där har vi den nya indiana jones:p

2008-05-26 @ 13:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0