Måndag - Snart helg

Haha. härligt när skolan närmar sig slutet och man börjar få långledigt:) För mig blir det när onsdagen närmar sitt slut och jag får ledigt tills måndagen. Sen nästa onsdag blir det sommarlov:)

wow, när jag ska gå och lägga mig är jag mer positiv än på hela dagen. Stackars mina vänner som fått sitta och göra grupparbete med mig. Vet inte vad det är, men jag har börjat bli så damn negativ. Måste skärpa mig.

Har försökt motverkat mitt dåliga humör genom att se "Mumien" - och det kan faktiskt vara det som hjälpte. Börjar kunna kommentarerna utantill, men vafan, dom är ju härliga ju:)

Fick mitt efterlängtade "Halskrage med Öjapärla" idag. Det är bara det att det var bara "Halskrage", ingen pärla följde med. skickade ett litet mail och fick veta att det var en praktikant som packat. Stackarn. Aja, för mig spelar det ingen roll, bara jag får pärlan innan B-R-I-G.. längtar!

Ska gå och läsa min fantastiska tidning som kom idag, och sen sova. Imorgon har vi seminarium nr. 1. Haha. Undrar hur det här kommer gå;) He är bara att kö' på.

Kommentarer
Postat av: Johannaiumeå

ERrika jag kommer till skeå nästa helg eller på torsdagen, vad händer för dig den helgen?:) lust att göra nått?=)
Kul föressten att snart ha sommarlov ;)
Hoppas allt är bra, föressten nu har jag köpt mig en ny mooobil hehe, fan vad bra den är :)
Kraaam

2008-05-28 @ 17:42:52
URL: http://www.sheltiesheltie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0