Helgen.

Fredag.
Var på sjukhuset till ~kl. 16, sedan hem och stress-göra sig i ordning inför kvällen. Jag, Erika, Pervin och Jenny T. for hem till Stina och 'förfestade' lite grann inför utgången, som slutade på campus där AT-läkarna ordnat en fest för personalen på sjukhuset. Jättekul, ffa för att jag fick umgås med klasskompisarna :) Väldigt bra ordnad fest måste jag säga.

Lördag.
Jag, Johanna, Johan, Ida, Malin och Emj åt middag, pratade och spelade singstars hemma hos Johanna & Johan. Jättekul! Sedan drog majoriteten utav oss ut på Statt där det var Halloweenfest. Verkligen jättekul, helt klart roligare att ha ett cola/vattenglas i handen än något annat alternativ. Vi såg flera som verkligen lagt ner tid på bra utklädnader, bl.a. en Jack Sparrow och en Sputnik. Grymma!

En toppenhelg än så länge, och den lär fortsätta vara toppen, då jag är ledig både söndag och måndag innan det är dags för ännu en praktikvecka.
Nu ska jag ta och krypa ner med en bok och se om jag kan bli trött så att jag får sova.

God natt!

Kommentarer
Postat av: erika

haha fin bild va =) helt underbart HET bild =)

2008-11-06 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0