Crazy

Nyss hemkommen från Ida. En trevlig kväll, och som vanligt när vi tre träffas, helt galen. Fotbollsmatchen var väl sådär, inte så spännande kanske, men ganska nöjd med Sveriges insats.
Före matchen var vi på Obs!, jag hade fått tjejerna att lova mig att se till att vad som än hände skulle jag inte köpa något. Det slutade ändå med att jag gick därifrån med ett pussel och en pusselmatta. Man ber dem om en sak, vafan;) Men det var ett egyptiskt motiv och de såg väl längtan i mina ögon ^^

Så nu ska jag ta och börja på detta pussel och se hur långt jag kommer innan jag går in i någon slags sömndvala.

Kommentarer
Postat av: Monika

woah... måste få se det där pusslet!

2008-10-12 @ 00:35:17
Postat av: Alina

Nice blogg! Godnatt:)

2008-10-12 @ 00:38:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0