En bit..

Okej, så min plan gick inte som jag tänkt mig. Men jag gjorde då en sak som stod på listan, påbörjade pusslet ^^. Har suttit och gått igenom hela kartongen på jakt efter en bit, bland drygt 900 i lådan. Hmpf. Men jag fann den till slut.
Har varit lite fundersam kring vem pusslet egentligen föreställde, det enda som stod var "Amenophis". Fick googla och kom fram till att det skulle tydligen vara Akhenaton. Tycker det är lite ironiskt, då denna kung var så gott som den enda som inte brukade ha förskönade avbildningar av sig själv. Men på detta pussel.. ja, jag lägger upp en bild så är det bara att begrunda :)

Jag gillar verkligen att lägga pussel, för jag är en relativt stressad person, och det är det enda tillfället som jag verkligen inte kan stressa. Det är skönt. Men tyvärr så måste jag börja med arbetet nu. Suck.  


Kommentarer
Postat av: Monika

Det är fint med pussel, och bra.

2008-10-13 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0