En sista gång.

Helt underbar kväll. Tack Johanna och Monika. Tack för att ni ville komma hit, och tack för att ni stod ut med mitt utragande tjat. Det är tur att jag har er:)
Ikväll var sista gången som vi fick träffa Mon innan hon drar iväg till England. Igen. Hoppas allt går bra för dig vännen:)

Det var ett bra tag sen jag kände mig så motiverad som jag gjort ikväll. Snart, snart kan jag fara iväg till England, försöka hitta ett jobb, en bostad. Om jag vill. Jag kan göra vad jag vill, det är det bästa jag har. Den fria viljan. Vem vet, kanske far jag iväg till Brighton, kanske hittar jag ett arbete där. Om 30 år kanske jag bor i Brighton, London, New York, Paris eller varför inte Irland? Ingenting är omöjligt. Vi har alla möjligheter, vi har styrkan att göra det vi vill av våra liv. Glöm aldrig det. Du bestämmer över ditt liv. Bara du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0