För att få något gjort ska man bestämma sig för att inte göra det.

Jag är verkligen som ett barn. Värre faktiskt. Om någon säger åt mig att inte göra något, så blir det förstås ännu mer frestande att göra det. Det gäller även när jag själv säger att åt mig att låta bli. Då gör jag det. Tydligen gäller detta även skolarbeten, vilket är väldigt positivt. Synd bara att jag kom på detta nu och inte tidigare (Ô_o)
Jag hade ju som sagt lagt upp min dag (se tidigare inlägg), vilket självklart resulterade i att jag inte gjorde som planerat. Jag drog mig för att plugga och hamnade framför "Sex and the City" och datorn i alla fall likförbannat. Klockan tickade på till den var halv sju, och jag hade helt bestämt för att skippa att plugga ikväll, det är ju söndag, och istället ta tag i det imorgon haha. Men sen satte jag mig ändå framför Word för att skriva. Och vips, nu sitter jag vid ett skrivbord, täckt av böcker, och har bara lite kvar att skriva, sedan kan jag inte göra så mycket mer ikväll, utan det får bli imorgon då jag kollat upp lite saker samt kolla igenom arbetet.

Har ni smakat mandarinerna som finns nu btw? Eller clementiner.. Skillnad? I alla fall, sjukt goda. Har tryckt i mig två st samt jordgubbste under mitt lilla arbete. Mums. Om När jag far till England måste jag köpa mer av detta underbara te. Eftersom att jag lär måsta sluta snusa så kommer jag ha ett nyttigare beroende ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror du menar satsumas(?) JA! dom är himmelska!! men om det verkligen var mandariner/clementiner så måste du berätta vart de finns! jag har nämligen inte sett sånna på flera år. Kram!

2008-10-12 @ 22:54:29
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Monika

mmm... jag måste gå och köpa lite frukt!

köpte du jordgubbsteet i england? vad är det för te?

2008-10-13 @ 13:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0