Har du tänkt på...

...att nuförtiden lever vi mycket i framtiden? "På måndag ska jag börja leva hälsosammare", "När jag får pengar ska jag ta tag i saken och börja träna", "Någon gång ska jag resa till Kina".
I alla fall så låter det här precis som mig. Jag är sämst på att ta tag i saker, utan jag skjuter upp dem. Alltid. Men för ett tag sedan började jag tänka mer på detta, och försöker verkligen att leva idag, inte imorgon.

idag ska jag göra de saker som inte bör skjutas upp. Jag ska först och främst skriva på mitt arbete till skolan, sedan ska jag ut och gå, städa lite och sedan kan jag njuta av en kväll med mitt nya pussel och film på 4:an. En helt klart värdare dag än att ha "Sex & the City"-maraton som planerat.

Jag uppdaterar väl hur det gick:)


Kommentarer
Postat av: Monika

Låter som en bra plan! Väntar med spänning på uppföljningen ;) Lycka till :)

2008-10-12 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0