Herre min je.

Sitter och skriver på en uppgift till skolan. Finns ingenting som går upp mot en solig, vacker höstdag, och att sitta inomhus och slå upp läkemedel i FASS ;) Okej, så farligt är det inte, jag går ut lite då och då på balkongen för frisk luft. På skrivbordet finns det lite choklad som hjälper också. Radion spelas för fullt, Lugna Favoriter. En låt som är tokigt bra dök nyss upp och ville dela med mig av den. Första gången tror jag som jag faktiskt gillar en låt som varit med i Eurovision Song Contest upptäckte jag nyss :)

Ikväll ska Monika och Johanna titta förbi:D Inte avundsjuk på Monika, oh nej, verkligen inte. Vadå, fara till England på obestämd tid? Tsss.. ;) Kom ihåg att det finns en stor chans att jag kommer och hälsar på :D:D Vill så mycket tillbaka till mina två favoritstäder, London & Brighton. Snart så :)

Njut av denna fina dag och denna låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0