Mmmms..

Okej, så kvällen blev inte riktigt som jag planerat, den blev faktiskt bättre :)

Ca. 30 sekunder efter förra inlägget kom jag, Marcus och Sarah så impulsivt på att vi skulle fara och äta middag på Tattung och sedan hämta upp päronen på flygplatsen.
Det blev 4 små rätter till middag, mums. Efterrätt bestod av friterad banan och glass. Bananen var en aningens för söt för min smak, och jaa... det var mjukglass som jag bestämt för att "refusera", så glassen slank ner.

När vi väl var på flygplatsen var det nära att vi vände när vi såg hur bruna våra föräldrar var. Vem fasiken är det jag har ärvt blekheten av egentligen?! Inte ens om jag är i Turkiet 1 vecka kan jag få ett uns av färg. I så fall röd färg. Jag skulle kunna ta jobb som jultomte.

Självklart hade de kommit ihåg det enda som jag önskade mig från utlandet, det enda som för mig skulle göra timmar av flyg uthärdligt... Nämligen M&Ms.

Så nu sitter jag här, med en påse av detta fantastiska godis, och väntar på att duschen ska bli ledig så att jag sen kan lägga mig och läsa och bara ta det lugnt för resten av kvällen. Himmelskt

 

En klassiker...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det, önskar dock att jag inte var så satans feg...

2008-10-06 @ 22:29:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0