Ny dag, nya möjligheter

Trevlig kväll igår. Sov 15-17 p.g.a. väldigt lite sömn natten innan, fick höra ett skrik från nedervåningen, som om någon blev jagad av en yxa. Det var värre, Markus hade på något sett lyckats spruta surströmmingsspad över hela Sarah. Haha stackarn.

Surströmming blev det då, gottigottgott.
Intressant samtalsämne vid maten: 

Jag- Tänk om ni faktiskt inte finns. Det kanske bara är mina sinnen som skapat er.  
Sarah- Kanske ligger jag i koma och "drömmer" allt det här.
Marcus- Tänk om alla är robotar, förutom jag...
Jag och Sarah- ???
Marcus- Brukar inte ni tänka så? Jaha, då är det bara vi killar som gör det..

Sedan blev det lite surfande på nätet, läsa lite ur pop.ark. tidningarna jag fått hem. Kvällen avrundades med hallonpaj och TV med "ungdomarna".

Nu ska jag snart gå och göra mig redo för jobbet. Börjar få lite panik över arbetet som ska in. När fan ska jag hinna skriva det? Kvällar och helger. Perfect.


livet går vidare

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha din bror :P hahaha höll typ på skratta ihjäl mej när jag läste hahaha sötnöt <3

2008-10-05 @ 16:54:39
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0