Paltkoma.

Oj vad ont i magen jag har. När det serveras palt i våran familj, slutar det alltid med en tävling mellan oss barn. Dessvärre brukar mina bröder vinna, men jag vill ju inte vara vad vi kallar mesig, så man trycker i sig tills man knappt kan andas ;P Gott var det då.

Nu har jag klarat av 50 % av denna termin, weee :D Och jag gissar att nästa halvan kommer gå ännu fortare, då vi har mer skolarbeten att göra.

Imorgon 6.30 bär det av till Umeå för att träffa Johanna och hennes lilla familj bestående av pojkvän och hundvalp, ska bli jättekul :D

Kommentarer
Postat av: Monika

kul att du skriver! jag vill ju hänga med i vad du pysslar med, även om inte du tycker det händer något. jag älskar palt! hur ska jag få tag på det här??

2008-10-26 @ 20:54:35
URL: http://smathsin.blogg.se/
Postat av: Monika

Kanske. Men var hittar man det? Och HUR frågar man folk efter det? excuse me, do you know if you have any ball flour? eller paltic mixes...

2008-10-27 @ 10:52:49
URL: http://smathsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0