pcm

Oj så härlig dag. Nu pratar jag inte om det fantastiska vädret, som jag har sett genom fönstret, utan en hel dag då jag sovit länge, sett "Mord i Sinnet" från i söndags, två "Sex and the City"-avsnitt och två trevliga telefonsamtal. Det har även blivit en del sökande efter lägenheter i Brighton som jag har suttit och drömt mig iväg till. En som låg så nära tågstationen att jag var nästan på väg att maila och be om att få hyra den direkt (Ô_o)
Nu är jag lite smått stressad, har inte börjat göra mig klar ännu inför kvällen och har glömt bort att äta, så börjar bli liite hungrig. Det är inte ofta det händer haha.
Kvällen blir att tillbringa med Ida och Malin framför Sverige-Portugal matchen ^^ Gissar att jag kommer få gömma mig bakom Idas gigantiska soffkuddar under hela matchen.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh!! Det lät ju nästan mysigt :) lite avis med tanke på världskriget här.. Jag och Johan har en "liten" diskution ang Kanin i Nalle Puh (läs min blogg). Jag blir GALEN!! Trevlig kväll <3

2008-10-11 @ 19:56:30
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0