P.s. I love you.

Nyss hemkommen från jobbet. Vet inte om jag har varit riktigt 100 där, då mina tankar har vandrat konstant till 3 månader framåt. Jag måste ha kommit i den inte lika kända 20 års krisen. Förhoppningsvis går den över om dryga en månad :)

Fick ett mail från cdon.com där man kan hyra "P.s. I Love You" för 9 kr. Har längtat efter att se denna film, lite frestad att hyra den ikväll, men å andra sidan kanske inte så smart då jag ska upp 5 imorgon. Fan, nu tänker jag så där oimpulsivt igen. Crap.

Jag har verkligen fastnat för denna låt idag. Suck.. Videon får mig bara att vilja sätta mig på närmsta flyg till Irland, och läsa en utav mina favoritböcker, "Circle of Friends", en fantastisk bok.


Kommentarer
Postat av: Monika

Den här låten känner man ju igen :) Är de irländare?

2008-10-10 @ 09:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0