Skogstokig. Igen.

Fick ett röstmeddelande av min äldre bror som för tillfället befinner sig på Irland. Tydligen så uppskattas det inte av någon som ringer från den Gröna Ön att jag har ett mobilsvar som räcker.. ett tag. Så det blev lite klagomål på det samt en del visor för att jag inte hade på mobilen så han kunde få höra min avundsjuka röst när han berättade att han och några vänner gjort en roadtrip genom Irland i helgen, och att han, vid tillfället han ringde, stod och kollade ut över havet, med en mjukglass i handen och det var tydligen tokvarmt (inget snöblandat regn där inte). De som känner mig förstår nog hur galet mycket jag önskar att jag var där för att trycka upp glassen i ansiktet på honom ;)

Löften till mig själv:
1. Resa till Irland innan hösten 2010.
2. Aldrig mer äta mjukglass.
3. Skaffa ett ännu längre mobilsvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Menar du verkligen löfte nummer två? i så fall stämmer första ordet i rubriken till detta inlägg väldigt bra in på dej :P

2008-10-06 @ 15:30:27
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0