Sympatiresefeber

En kväll som såg ut att bli att dega framför "Idol" ensam blev istället till en tokrolig kväll med Mon. Jag for över för att hjälpa henne packa, slutade dock med att hon packade och jag satt och drömde om hur livet kan se ut om mindre än ett halvår. Som Monika säger så är det underbart att drömma, men det är svårt att vara realistisk när drömmen inte är helt ouppnåelig. Vi kan klara detta, jag tror på det, så länge som båda vill är det fullt möjligt. Att hitta bostad? Fullt möjligt. Att hitta ett arbete? Även det fullt möjligt. Eller? Det är inte precis som att vi är de första svenskarna som flyttar till England. Jag litar fullt på att Mon fixar allt tills när jag kommer dit ;)

“To dream anything that you want to dream. That's the beauty of the human mind. To do anything that you want to do. That is the strength of the human will. To trust yourself to test your limits. That is the courage to succeed.”

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack för ditt moraliska stöd vid packandet! Är sällan så metodisk och sansad när jag ska packa :) Och det är klart vi kan göra det här - jag är ju i Umeå nu (NÄSTAN halvvägs alltså!)

2008-10-12 @ 00:34:32
URL: http://snigelfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0