Tsss...

Jag har varit så nöjd hela dagen, nöjd för att jag var lyckligt ovetandes. Jag tänkte, när jag gick hem från sjukhuset kl. fyra, "Åh, så skönt. Bara lite grann kvar att skriva på arbetet. Vilken härlig kväll jag ska få." Satte mig kl. sex och började skriva. Sedan rusade tiden iväg. Höll på att missa "House". En timmes paus, sedan satte jag mig återigen, och nu är jag klar. Fem timmar! Men äntligen klart och ivägskickat :) Nu återstår väl inte så mycket mer för mig att göra än att sova. Tur att jag har kväll imorgon, så jag får en lång sovmorgon. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Monika

skönt att vara klar! finns få saker som är så skönt och får en att känna sig så nöjd med siog själv som när man gjort färdigt ett långt skriftligt arbete :)

2008-10-15 @ 18:15:33
Postat av: Monika

Vad händer? Vad gör du? Du kom ju in i en så skön vana att skriva fler gånger om dagen, och nu ingenting på nästan en vecka? Uppdatera mera! Kramar x

2008-10-19 @ 16:02:52
URL: http://smathsin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen :) Allt väl? När ska vi börja simma? :P Ha de

2008-10-20 @ 08:59:01
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: monika

har nu mitt engelska telefonnummer igen. så du har med andra ord rätt nummer nu ;)

+44 7939195459 ifall du undrar

2008-10-20 @ 20:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0