Varning för exploderande hjärnsubstans!

Fan vilken huvudvärk jag har. Är det så illa att mitt i vanliga fall ekande huvud, får någon slags reaktion p.g.a. information som strömmat in? Troligen.
Det har varit en väldigt händelserik dag, vilket resulterat i att dagen gått fort. Jag tycker verkligen synd om sjuksköterskan jag gick med, hon fick vara överallt.
Sedan blir det inte bättre av att läkare kommer och ger en extra jobb genom att paja nålar. Snälla, tänk lite.

Men nu har jag hela kvällen att se framemot. Jag har 5 olästa tidningar att bläddra i och "Cityakuten" börjar om, och har fortfarande kvar att se "Mord i Sinnet" från igår. Nice!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! låter som en supermysig kväll! vill också ha en massa tidningar att bara ligga å läsa medan man ser någon bra serie.. en stor skål glass hade nog toppat den kvällen. Om 20 år kommer jag också att få lyxa mej på samma sätt som du gör nu avis :)

2008-10-06 @ 19:38:39
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cityakuten är bara bäst! Hoppas värken går över.

2008-10-06 @ 22:18:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0