Girls' Day/Night Out.

Oj vilken dag. Jag har fått chansen att träffa två underbara vänner, som jag inte har träffat så ofta som jag velat på länge.

Jag spenderade några timmar med min vän Johanna Re på stan, då vi gick omkring lite grann och avslutade med att sitta på Waynes och fika. Verkligen kul att få träffa Johanna, då hon har flyttat till Umeå, och våra olika scheman gör det omöjligt för oss att träffas så mycket. Vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans, vilket har gjort att även om vi inte träffas så ofta som vi brukade, så vet jag att hon alltid finns där för mig. Så tack Johanna, tack för allt :)


Efter de trevliga timmarna med Johanna Re träffade jag Johanna Ro. Jag våldgästade henne en stund (och fick träffa den alltid så underbara A. :D), innan vi begav oss till Viking  Dallas för att avnjuta en måltid av skräpmat, innan vi begav oss till bion. Vi såg den omtalade The Curious Case of Benjamin Button. Den var verkligen så bra som alla säger.
Det var så otroligt kul att få lite kvalitetstid med Johanna, och det kändes lite grann som att vi återigen var 10 år :P

Tack tjejer för en otroligt underbar dag och kväll :) Ni är fantastiska!


The Beatles - Twist and Shout
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Ro ;)

Trodde vi var på Dallas och åt :P det var verkligen en superduperbra kväll!! Du ska bara veta hur mycket jag flännande när jag körde bilen hem - hade nog varit säkrare om jag gått :P Filmen ligger gode högt på min topplista :)

2009-02-09 @ 09:45:46
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0