Mini-helg.

Idag har jag min lediga dag. Skönt. För att fira denna dag, ska jag till Johanna och fira henne :D. 21 år blev hon i måndags! Vi har beslutat att vi stannar i denna ålder, så på min nästa födelsedag  föredrar jag att bli grattad för att fylla 21, ingenting annat.

Även Monika har fyllt år i veckan. Hon tog det stora klivet till 20 år i onsdags!

Grattis till er båda!

 

Typiskt att den dagen man kan sova länge, så vaknar jag halv åtta. Hmpf.. Kan iofs bero på att jag somnade halv åtta igår kväll. Oj, med mina brillianta matematiska kunskaper kan jag räkna detta till att jag har sovit ganska exakt tolv timmar.

Ska springa ner i källaren och hänga upp lite tvätt. Ja, Erika kan tvätta.  Lite grann i alla fall. 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Någon sa till mej att när en kvinna fyller 21 år så är man som vackrast. Jag tvivlade starkt till jag såg denna bild av mej :P Saknar min Grynets show-tröja haha

2009-02-06 @ 12:23:34
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Monika

Jag ser fram emot att bli supervacker nästa år då :)

2009-02-11 @ 20:26:54
URL: http://smathsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0