Oscarsgalan - The Red Carpet

Just nu sitter tre tjejer, framför ett bord med smått & gott och TV:n visar kanal 9 och Oscarsgalan. För tillfället sänds det från the red carpet.

Har nyss haft en ganska livlig diskussion med Ida och Malin om ett namn som, om jag skulle få barn, min dotter ska heta. Tydligen är jag den enda som uppskattar namnet "Nicaula". Hmpf.. två stycken som inte kommer  att bli bjudna på dopet. Nu börjar Malin smöra för mig. Power!

Vet inte riktigt vad de skrattar åt nu, uppfattar meningar såsom "hon skulle ju kunna döda någon med de där!".

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nicaula Lidman.. låter... exotiskt... fint :) Jag kommer då till dopet oavsett om jag är bjuden eller inte. Men du, förresten.. när blir dopet? är det något man missat? ;)

2009-02-23 @ 08:12:36
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0