Värme.

Var nyss i full gång att packa (nej, är inte färdig än, har slängt ut allt ur resväskan, för att försöka få optimalt med utrymme i väskan att packa om i). Mamma ropade att hon trodde jag fått något i brevlådan. Sprang ut och hittade en väldigt vacker påse med röda snören som stack ut. På satt ett jättefint kort med en varm hälsning från mina underbara arbetskamrater. Inuti påsen låg två tandborstar med krokodil- och apmotiv, en disktrasa med texten "Borta bra men hemma bäst", en liten mjukishund (som skäller när man trycker på den!), en rund liten puck-liknande sak som blir en handduk när  man lägger den i vatten (otroligt praktiskt vid resa!) samt ett häfte att skriva på från allas vårat ICA Kåge! Oj, vad glad jag blev. Och Oj, vad jag kommer att sakna mina fina jobbarkompisar.

Idag satt jag, Ida, Malin, Johanna & Johan på Ainas och tog en fika. Det var jättemysigt! Sedan for vi tjejer iväg och bowlade. Ida vann med sin fantastiska slutspurt. Tydligen tror alla att det berodde på klotet, och efter att jag lyckats få till en strike med det klotet, så slutade det att "fungera". Mina vänner kom fram till att det självklart var mitt fel. Hmpf.. ;)

Nu har jag sagt hejdå till dem, men de får räkna med telefonsamtal från Arlanda imorgon :P Har tre timmar på mig innan flyget till Heathrow går.

Nej, nu ska jag fortsätta packa. Önska mig lycka till :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0