America is in the air.

Känner mig lite smått amerikansk för tillfället. Såg slutet av den direktsända "showen" med Obama och en mängd artister. När de sjöng "this land is my land, this land is your land..." - låten sjöng jag nästan med, vilken stämning det var där ^^ Heja Obama!

Annars då? Tillbringade som sagt fredagskvällen med Mon, det var verkligen jättekul. Vi åt hemmagjord chokladmousse, spelade olika frågespel mesta delen av kvällen och jag passade på att ställa miljontals frågor inför England. Är helpeppad, men har även börjat inse vad, eller rättare sagt vilka, jag lämnar efter mig. Suck. Så många man kommer sakna, även om det bara är för två månader. Men tänk om det blir en längre tid. Okej, inte tänka på detta nu, kan inte ligga och grubbla hela natten :P

Lördagskvällen spenderades med Ida och Malin. Vi hyrde film via cdon.com, vilket tog säkert över en timma innan vi kunde bestämma vilken film vi ville se. Det slutade med "The Strangers", en rätt okej film men kanske ingen jag skulle rekommendera, även om jag skrek som en liten 7-åring till en del scener.

Imorgon är jag ledig, finally. Ska försöka samla ork till att städa och ev. formatera om datorn, börjar bli irriterad över att inte MSN fungerar och att internet tjorvar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer verkligen att sakna dej när du åker även om vi inte ses lika ofta som "förr i tiden" nuförtiden. Ska vi umgås i veckan? Jag är BF ;) Är du ledig någon dag/kväll?

2009-01-19 @ 19:58:26
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, jag är ledig på fredag. Dock är jag inte barnfri då men det kanske går bra ändå(?). Ska du klippa dej? avis vi kanske kan gå på stan på fredag om du har lust eller om du har någon bättre idé?

2009-01-20 @ 16:11:59
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh ska du till England? Söka jobb eller?:)

Jaha du är kågebo än, nära till jobbet då ju hihi. Men jobbar du på hedvigsgården? för där bor min söta farfar :)

2009-01-20 @ 21:25:06
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super! då kommer jag och Anton till Attityd när du är klar :D

2009-01-20 @ 22:10:44
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Bruden!:D

Tävla på min blogg om tre stycken pump n´ plump lipgloss! Tävlingen avslutas efter 100 deltagare!

Postat av: Sandra

Vad roligt med England, du har ju jämt velat dit :) blir nog bra , har ett minne av att du var desto duktigare på engelska än jag hihi. Vad ska du söka alltmest för jobb?



Hoppas du får träffa han, han heter Ivar :) han fyller 91 år nästa helg o då ska vi bjuda personal och de som bor där på tårta så då får du ta o komma dit, jag ska dit o mumsa med gamlingarna också :D

2009-01-22 @ 12:22:38
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0