Ännu en dag hemma

Känns som jag håller på att bli galen av att gå hemma och inte göra något vettigt. Jag kan göra något vettigt, som t.ex. att göra klart min "granskning" av ett arbete, eller höra med jobbet om de behöver mig. Men nej, det enda jag gör är att gå omkring, ser ut som en zombie, ser TV, sitter vid datorn eller läser. 

Läsa är nog något jag bör göra nu, har i ett svagt ögonblick lovat en vän att efter jag har läst ut "Bröderna Karamazov" ska hon få välja en valfri Håkan Nesser-bok som jag ska läsa. Bara för att hon ska bevisa att han är den bästa författaren. Ärligt talat så tvivlar jag på det, men det är något som är värt att kolla upp ;)  

Jag ska sitta uppe ett tag till och se "2½ men", sen ska jag försöka sova. Har börjat vända på dygnet nu också. Suck. Jag kommer bli galen av att vara i England i två månader utan ett arbete, men iofs. Jag kommer ju vara i England, så någon anledning har jag då att stiga upp och göra något utav dagen.


En låt som har fastnat i mitt huvud sedan nyårs, här i en lite bättre video.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland kan det vara skönt att bara gå omkring och inte göra så mycket annat än att bara vara. Men jag erkänner; efter ett par månader blir man döless!

2009-01-07 @ 08:51:46
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0