Asus EEE PC 940

Är nu en Mini-PC rikare (och några tusenlappar fattigare;P). Det var ett smart drag att ta med fadern och brodern till butiken, för jag såg ut som ett stort frågetecken när försäljaren frågade mig om olika saker. Till slut gav hon upp och riktade sig mot pappa med frågorna haha.

 


Jag kunde inte låta bli att köpa till en väska, trots att mina medföljare tyckte det var onödigt. Men... jag och väskor. De borde ha lärt sig vid det här laget ^^

Datorn fanns inte i lager, men de skulle beställa in den så på onsdag kan jag hämta ut den :) Jag som är så barnsligt otålig kommer att räkna ner minuterna.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag tror försäljaren skulle gjort precis samma sak om det var jag som skulle köpa en dator :P Och en väska kan väl vara bra att ha :) Grattis till datorn småavis :)

2009-01-25 @ 15:09:36
URL: http://roosjohanna.blogg.se/
Postat av: Johannapana

Ååh niceeee!!!

lite avis jag blir också :P

Tack fressten om håret fast jag tror inte att slingorna passar mig så mycket inte färgen iaf :P ska nog färga dom typ ljusbruna ;)

Miss you babe;)

2009-01-26 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0