Återgå till det sociala livet?

Oj. Känns som de senaste dagarna har jag bara varit instängd inomhus. Möjligt att det även är så. Inte haft någon större koll på vad som händer utanför Forks. Ja, jag har suttit fastklistrad med "Twilight"-böckerna. När man t.o.m. börjar drömma om vampyrer är det bara att inse att det är dags att bryta upp ;)

   


Lite jobbigt att läsa att författaren tydligen har lagt upp ett utkast av en femte, extra bok. Ska försöka hålla mig borta från den. I alla fall tills imorgon ;)

Har skickat in arbetet nu. Sista arbetet. Vet inte om det är för att det är det sista som jag känner extra press, eller bara det att jag inte är nöjd med det, men jag började nästan hyperventilera och kallsvettas när jag skulle skicka in det. Fick ha nedräkning med Malin när jag tryckte på knappen. Efteråt brukar man kunna släppa det ganska fort, men nu istället tänker jag på vad jag kunde ha ändrat och bla bla bla. Det är i alla fall sista.

Något måste jag göra för att distrahera mig. Hmmm.. blir väl kanske att läsa det där utkastet ändå? Eller se någon film? Eller fortsätta med en annan bok som jag tagit en liten paus ifrån. I-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hittade ingen twilight med bra kvalité, typiskt. Känns som att jag verkligen måste se filmen snart innan jag glömmer bort att jag måste se den :P Hoppas bara jag inte blir besviken på den; har rätt höga förväntningar nu :) Och du, orora dej inte för det där sista arbetet - du vet att du är bäst :)

2009-01-04 @ 23:52:38
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0