Dags att slita sig ifrån datorn.

Okej, jag erkänner; jag fastnade framför datorn. Eller utkastet mer specifikt. Men nu är det dags att sova, om jag ska idas pre-opponera på ett arbete imorgon. Ugh, det är det värsta med universitetet, när man ska granska någon annans arbete. Hur lätt är det när man själv inte på något sätt kan mer än den som har skrivit arbetet? Jag har ett mantra som kommer gå i mitt huvud hela fredagen; "Sista, sista, sista..." Sedan är det England. Jag har insett att det lär bli endast ca. två månader, men bättre det än att vara kvar här då man inte vet vad man vill göra, då England är något jag vill. Kanske finns det något jobb för mig där, helt omöjligt kan det väl inte vara?


En väldigt vacker låt, eller om någon är på för bra humör, kanske den här kan balansera till det lite:)


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

England är nog bra för dej :) men glöm inte bort att jag kommer sitta kvar här hemma och tänka på dej. Jag vet seriöst inte heller vad jag ska göra; i alla fall fram till maj... måste ta mej i kragen och gå till AF på måndag bläää

2009-01-05 @ 12:03:27
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0