Högpresterat de sista dagarna.

Så, helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. För det första så gick opponeringen bättre än väntat, en liten komplettering (som faktiskt var väntat). Men sedan kom jag hem, och det var som jag misstänkte, jag hade feber. Så surströmmingen med vännerna blev inställd och jag har mestadels bara legat och sett TV eller legat med en mörk tygbit ovanpå ögonen så att dessa inte ska börja svida p.g.a. ljus. Men lite grann har jag presterat under dessa dagar; Jag har lärt mig alla namnen i säsong två av "Beauty and the Geek" samt vet jag nu att jag inte är smartare än en 5th grader.

Annars så slänger jag mig över telefonen så fort det ringer, i hopp om att det är jobbet. Idag fick jag faktiskt två tider som kanske kan utökas till att jag även får jobba i helgen, det är bara att hålla tummarna ^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh stackare! lät inte som någon höjdare med feber, hoppas du mår bättre nu :)Det var typ hundra år sedan vi träffades, kan vi inte träffas snart?? p.s jag är inte heller smartare än en 5th grader - de är typ bara einsteins i den klassen :P

2009-01-15 @ 08:57:42
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0