Less.

Äntligen färdig med kompletteringen. Men nu får alla i min närhet akta sig för att ens nämna ordet "bensår", för risk att få en sko i huvudet.
Men nu är det klart. Imorgon när jag skickar in det (har inte vågat det ännu) så är jag arbetssökande igen. Eller snarare i-hopp-om-att-få-arbeta-på-äldreboendet igen, sedan, om ca. 1½ månad är jag arbetssökande i England :)

Nu har jag roliga saker att se fram emot i helgen. Träffa Mon imorgon, vi ska baka något veganskt och spela spel och gotta oss. På lördag ska jag träffa Ida och Malin och sedan nästa vecka ska jag planera in ett besök hos frisören. Får se vad det blir för spännande ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe de går superbra! hihihihi dom e typ skitbusiga, tur solo ska fara hem på sön, haha d får molly lugna sig lite, hehe.

2009-01-15 @ 22:42:49
Postat av: Sandra

Åh vad roligt att du hittat till min bakarblogg :)! Helt rätt, choklad går inte att leva utan!!!;)



Det är bara fint med mej bakar på då jag är vad ska vi kalla det hmm "fri från arbete" låter bättre än en viss annan bemärkelse ;)!



Hur är det med dej? Vad gör du allt mest nuförtiden? Bor du i stan?:)

2009-01-15 @ 23:17:00
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0