Med biljetterna i handen.

Har nu bokat biljetterna. Den 26:e februari 06.25 lämnar jag Skellefteå och kl. 13.25 (engelsk tid) landar jag på Heathrow. Sedan hur jag tar mig därifrån återstår att se, men de har underbara coaches som kör ut till Brighton. Har inte bokat en plats på en sådan ännu, får vänta tills lönen kommer.

Sitter och tittar på olika bärbara datorer. Det lutar åt att jag ska köpa en mini-PC, perfekt att ha resa med. Har egentligen bara två krav, datorn ska vara billig samt kunna använda trådlöst internet-uppkoppling. Att den är liten är bara ett plus :) Det är väl inget fel om den ryms i handväskan? ;)

Kommentarer
Postat av: pervin

halllåååååååååååååååååå

what the F....ska du till england :D

jag vill ju oxå, du o din bror dödar mig hahahah han till irland o du till england hehehe.



vad ska du göra där? hur länge e du där? när åker du?

du kommer väl på inflyttningsfesten :D



hoppas allt e bra. kram kram

2009-01-24 @ 12:20:07
Postat av: Erika

haha! :P men tänk snart kan du fara och jobba som ssk på Irland ;P

Ska hälsa på en kompis, får se om jag hittar något jobb ev. :) Ska vara där minst två månader iaf :) Åker 26/2 ^^

Jobbar tyvärr den helgen :( :( Ha det bra! Kram

2009-01-24 @ 19:19:04
URL: http://erenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0