Min nya stjärna <3

Sitter nu med min nya dator, och jag älskar den. Den kommer även vara perfekt när jag är på flygplatserna i väntan på att få kliva på planet/bussen.
Igår bokade jag en plats på bussen som tar mig från Heathrow till Brighton, även om det bara skulle kosta ca. £1 mer att köpa biljett på plats, så är det skönt att redan ha den i handen. Jag såg till att ha gott om tid på Heathrow, då chansen att jag går vilse är ganska stor, samt att jag har varit med om att bagaget har försvunnit på denna flygplats. Men inget ont om Heathrow, jag gillar flygplatsen.

Idag har även min soon-to-be-roomie införskaffat lite möbler till oss, och med tanke på att vi delar på priset blir det inte ett alls farligt pris ^^. Känns även skönt att veta att jag inte behöver sova på golvet första natten, då jag inte kommer ha med mig något så klumpigt som en luftmadrass. 

Nu ska jag börja göra mig i ordning för jobbet, har varit bortskämd med 3-dagars ledighet, så jag har fått vila upp mig inför veckan som kommer. Är otroligt glad att jag får jobba så pass mycket som jag får, eftersom att nu behöver jag verkligen pengarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ooooh låter ju superhärligt!!

Hoppas du kommer att trivas=)

nästa helg kommer jag till skell, hoppas vi kan träffas då ;)

Miss you!!

2009-02-01 @ 20:35:40
Postat av: Anonym

hehe ooooh låter ju superhärligt!!

Hoppas du kommer att trivas=)

nästa helg kommer jag till skell, hoppas vi kan träffas då ;)

Miss you!!

2009-02-01 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0