Officiellt klar.

Nu är jag klar med skolan. Skönt. Ska fira detta med en klippning, vet inte hur jag ska klippa mig, får väl helt enkelt fråga frissan ^^. Efter klippningen ska jag träffa Johanna & Anton :D

I helgen ska det bokas biljetter, ska även se om jag kan hitta en billig och bra bärbar dator att ta med, skulle vara underbart att ha en med sig.

Annars då? Har jobbat hela veckan, är ledig idag, och jobbar lördag & söndag. Nästa vecka vet jag inte hur den blir, men det är väl alltid någon som blir sjuk eller vill ha semester.



Tomas Verner, vad hände?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo men det låter som en toppenidé egenland, alltid bra o vidga sina vyer :)!

O så hoppas jag du dyker upp på kalaset nästa helg,blir tårtor från stigs konditori ;)!

Men du vad gör Johanna R nu för tiden? och Bella? :)

2009-01-23 @ 15:43:13
URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0