Oj. Datorn fungerar faktiskt.

Jag har äntligen formaterat om datorn (eller rättare sagt har min lillebror formaterat om den). Äntligen kan jag använda internet och MSN. Sitter just nu och installerar in de program jag kan tänkas behöva, boring. Men jag upptäckte att nu har jag även harpan och hjärter på datorn! What?! Har inte haft det sen vi skickade iväg lådan på lagning, är lite orolig att mitt harpan-beroende ska återuppstå :S

Imorgon ska jag förhoppningsvis få min nya älskling, då ska jag väl börja om igen med att installera in program osv. Men det kommer det att vara värt ^^

Innan jag hämtar den lilla datorn ska jag gå på stan och inhandla lite småsaker som kan vara bra inför resan och för att fördriva tiden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0