Risk för lappsjukan.

Nu får det vara nog. I alla fall verkar det vara vad min mamma tycker. Hon tyckte nog att böckerna/datorn/TV:n har hållit mig gisslan länge nog, så hon drog ut mig i friska luften för en promenad. Vet inte om det var miljöombytet, täckbyxorna eller den friska luften som gjorde mig svimfärdig direkt jag satte foten utanför dörren. Men skönt var det i alla fall, (när mina tår väl hade tinat).
Granskningen är typ klar. Ska kolla igenom imorgon också, för att se om jag har några nya ideér. Vet inte hur lärarna har tänkt att man ska lägga upp detta, men jag gör det på mitt sätt.

Imorgon får jag ännu en anledning att gå utanför det osynliga magnetfältet som omger huset, för att träffa några vänner ur min gamla "plugg-grupp" på stan och luncha :) Ska bli jättekul att träffa dem, vi har inte träffats på evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0