Dåligt, Erika.

Oj vad jag är dålig på att blogga nu. De senaste dagarna kan jag skylla på übertröttheten som kommer då man jobbar fredag-tisdag med helt galna dagar på jobbet. Som tur är så slutar jag 12 imorgon, sen har jag min helg framtill fredag, då det blir ännu en jobbarhelg. Men ska inte klaga, min lön kommer vara otroligt rolig att få nästa månad ^^

Ikväll ska jag och päronen fara till schtan och se "Hemsöborna", ute i det gröna, med Västerbottensteatern. Det kommer säkerligen bli otroligt kul ^^ Fastän det var ett tag sen jag läste boken, och kommer inte riktigt ihåg handlingen, så minns jag att jag tyckte att den var bra. Så jag längtar <3 .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu måste du uppdatera oss; hur var Hemsöborna?

2009-06-24 @ 08:01:44
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0