Förkylt.

Vad fort det går att ställa om sig till sitt liv igen. Kan inte förstå att jag för en vecka sedan var i Mallorca, och vid den här tiden satt på puben vid vårt hotell och förmodligen drack en god drink. Tyvärr verkar inte min kropp ha ställt om sig lika bra till Sverigeklimatet, jag kan känna hur en förkylning börjar smyga sig på mig. Den förkylningen jag lyckades undvika (med ett helt apotek nedpackat i resväskan) under tiden på Mallis.

Redan morgonen efter jag kommit hem fick jag ett samtal från jobbet, då de bad mig komma ut och jobba. Och söndag. Och måndag.. tisdag. onsdag. fredag. lördag. söndag. Det är dock mest kortare turer, sådana som det är mest praktiskt att jag tar,jag som bor närmast jobbet. Men det är bra att jag får jobba lite, då de verkar osäkra på om det kommer att finnas något jobb till mig när månaden är slut :/

Nu är det även slutspurten inför högskoleprovet, många ord som ska pluggas in. Tänk om jag sänker mitt högskolepoäng?? Mamma mia!


Kommentarer
Postat av: Johannapanna

Heeey babe;) hoppas högskoleprovet går bra, men shit, när kommer ni till umeå och hälsar på? :D lycka till med allt jobb btw!! Du kommer ju få money iaf ;) miss you

Kraaam

2009-10-08 @ 13:24:16
Postat av: ida

vi måste till umeå erika kan vi inte fara till umeå 31 oktober halloween? malin är på?

2009-10-11 @ 21:23:40
URL: http://idaxxl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0